14 Haziran 2009 Pazar

Haftanın Müzik Listesi 37


  • Tom Jones - Green Green Grass of Home
  • Camel - Lady Fantasy
  • The Rolling Stones - Angie
  • Jefferson Airplane - Somebody to Love
  • Iron Maiden - Aces High
Bu hafta listeyi Sedürt ile hazırladık. Zamanının yakışıklılarından, Galli Tom Jones abimizin klasikleri arasında en sevdiğim Green Green Grass of Home. Tatlı Mary'si ile gezişini, çocukken oynadığı ağaçtan bahsedişini dinlerken, kazın ayağının sanıldığı gibi olmadığı anlaşılınca tokatı yiyoruz. Sonraları Sex Bomb olaylarına falan girse de benim gözümde o siyah beyaz videolardaki muhteşem sesli adam olarak kalacak. Şimdilerde yaş 70'i kilo da tahminen bir 90'ı bulmuş olsa da vaktiyle çok can yakmış olan Grace Slick'in grubu Jefferson Airplane'den Somebody to Love. Jim Carey dahil (Cable Guy) söylemeyen de kalmadı bu şarkıyı zaten. Benim bile evde amatör bir çalışmam var yani. Ve benim son seçimim de Aces High. İstanbul'a yanıma ziyarete gelen Svetlin'in 55 kaymeye bana mısın demeyip, daha önce sinemada izlediği Flight 666'in dvdsini alması üzerine eve gelir gelmez oturduk izledik. Kudurduk. Papua Yeni Gine'ye bile gitmişler lan. Getirin şu adamları. Nice koç yiğide yazıktır. Camel'ı pek bilmem ama Angie için de uzatmadan bir şey söylemiş olayım. Baba, kim bu Angela, yemin olsun ben kahroldum.

Dedi Spicoli; gecenin bir yarısı, çok kısa zaman içinde kendisine
'yarble'larıyla 'devotchka' tokatlarcasına 'in and out' yapacak finallerine aldırmadan.*

*:Urban Dictionary

5 yorum:

sedürt dedi ki...

şöyle bir teklif geldi iki arkadaşımdan: "şarkıları neden anında dinleyebileceğimiz linkler şeklinde vermiyorsunuz? yazık oluyor listelere" dedi. ne dersiniz?

Adsız dedi ki...

evet evet sadat ve arkadaşı son derece haklı.
bu listede tori amos u da görmek isteriz bir ara..
yücel

Spicoli dedi ki...

Peki, madem böyle talep var. Bundan böyle o şekil devam ederiz.

Yücel, bir nevi peri masalı patlatırım yakında.

Adsız dedi ki...

şimdi anlaşıldı bu şarkı çok güzelmişlerin sırrı:)

feri dedi ki...

'flip'ine ayrı white rabbit ine ayrı kurban olduğum,woodstock hatunu grace slick i sonunda listede görmenin hazzını yaşıyorum.
lady fantasy ile listede camel varlığının yavaştan hissedilmesi de ayrı bir sevinç kaynağı.