29 Haziran 2009 Pazartesi

Haftanın Müzik Listesi - 38


Tool - Right in Two

İki hafta olmuş biz hala haftanın müzik listesini yapmamışız. Sınavlar falan çok müthiş olduğu için her birimizin, bu tür şeyler aksayabiliyor böyle. Neyse efendim kısaca tanıtayım şarkıları. Right in Two şu günlerde en çok dinlediğim şarkılardan. Tool gerçekten inanılmaz işler yapıyor, saygım sonsuz onlara. Supergirl ise enteresan bir şarkı. Enteresanlığı şöyle; her kız bu şarkının kendisi için yazılmış olduğunu düşünüyor, nerde duysalar hemen bi tribe falan giriyorlar bişeyler. Kızların bu gereksiz tribine rağmen hakkaten çok iyi şarkıdır, gerçek "Supergirl"lere gelsin. Camel'a acayip sardım. Geleneği bozmuyor ve bu hafta da bir "Camel" eseriyle süslüyorum listeyi. Dinlediğim en iyi enstrumental parçalardan diyebilirim "Stationary Traveller" için. "Shackled" isimli parça çok sevdiğim bi arkadaşımın tavsiyesi, bir iki kere dinledim baya güzel bi parçaya benziyor, sözler falan iyi hep. Son parçamız Love is Gone ise listeyle pek bi alakasız olsa da tamamen benim şu günlerde elektronik müziğe merak salışımdan mütevellit listeye girdi. Kendimi kaybediyorum dinlerken. Bi de klibi de iyi baya bence ne bileyim kız falan çok güzel.

Dipnot: Aslında Micheal Jackson anısına falan bir liste de hazırlanabilirdi de zaten msn'de "şu an ne dinliyorum" özelliği sayesinde anladım ki herkes MJ dinliyor şu günlerde, kasetleri de inanılmaz satıyormuş. Zaten dinliyorsunuz bi de listesini yapmayayım dedim, samimiyetsiz olur gibi geldi. MJ'e saygımız sonsuz gene de.

1 yorum:

Svetlin dedi ki...

off love is gone'daki kız acayip hakkaten ya.