25 Kasım 2009 Çarşamba

Gör Performansımı

Ne zamandır şiir koymamışız bloga. Böyle hayvan çocuğu gibi yazılar yazar olmuşuz. Muhtemelen hepinizin bildiği inanılmaz bir şiiri paylaşıyorum sizlerle. İnanılmaz bir aşk, inanılmaz bir serzeniş.


"Kaan Dobra'nın takıma yeni geldiği günlerdi aşkım
Off ne alakası var şimdi deyip

Dinlememezlik etme, dinle bi kere.

Kaan
Dobra takıma yeni gelmişti.
Yalan söylemiyim sanırım antep maçıydı.
Maç neredeyse bitmiş.
Skor kesindi..
Hoca maçın 89. dakikasında oyuna aldı
Kaan
Sahada herkes çok yorgundu.

Bi tek
Kaan, civelek gibi koşuyordu sağa sola.
Ben de dahil herkes güler gibi bakıyordu
Kaan'a.
Aa kerize bak aa enerjike bak diye.
Ama hoca beğendi
kaan'ın performansını
Diğer maçta daha çok yer verdi.

Bir diğer maçta daha bi çok.

Ve bugün
Kaan Dobra, Kaan Dobra'ysa
O 89. dakika yüzündendir.

Şimdi gelelim sadede.

Ben de ilişkimizi kurtarmak için
89. dakikada oyuna girmiş bir oyuncu gibi
Koşuyorum, çırpınıyorum.

Gör performansımı diye.
Sev beni diye..."


Umut Sarıkaya

Hiç yorum yok: