30 Aralık 2009 Çarşamba

Yeni YIl hediyesi!


Türkiye de pek tutmaz belki ama, ölülerini gömmek yerine yakmayı tercih eden tanıdıklarınız varsa yılbaşında alınacak en iyi hediye budur! : Kül Kavanozu. "Ölen kişinin vesikalık fotoğrafı 3 boyuta taşınarak bire bir ölçüsüne uygun bir kafa şeklinde kavanoz haline getirilmesiyle oluşan bu enfes hediye sayesinde hem sevdiğiniz insana hasret giderebilecek hem de ölen kişinin külleri sağa sola saçılmayacak, güvenle saklanacak! " Eğer sevdiğiniz kişi daha ölmediyse, kavanozu çiçek saksısı olarak kullanabilir ya da kişinin kafasını fiş ve faturayla de doldurabilirsiniz. Epey kullanışlı bir şey aslında .Hemen sipariş verenlere açılır kapanır baldır şeklinde makyaj kutusu da hediye!

2 yorum:

Mavi dedi ki...

öpücük.

AFO dedi ki...

Abi, Flying Dutchman'in sitesinde okudum, sırf belki gece yarısı birşey eklemişsinizdir de "Ooo, iyi oldu yeni bir post gönderdiğiniz, geçen yıldan beri yenilememiştiniz blogu." tadında bir "espri" yapacaktım; 1 aydır hiç girmediğimi gördüm, son girilenleri okdum, hatta yorum yaptım. Lakin hâlâ yeni birşey girmemişsiniz.

Hadi girin ya, şu espriyi yapmak istiyorum. Yukarıda yapmak kesmedi. Yeni yıldan ilk beklentim de bu. :) Diğerleri biraz daha büyük ama.