2 Nisan 2009 Perşembe

Haftanın Müzik Listesi - 27


  • Era - Ameno
  • Dio - Rainbow in the Dark
  • Massive Attack - Angel
  • Pain of Salvation - Undertow
  • Led Zeppelin - Babe I'm Gonna Leave You
Sizlere hiçbir konsepti olmayan, sadece benim son zamanlarda en çok dinlediğim şarkılardan oluşan bir liste hazırladım. Dio'nun Rainbow in the Dark şarkısını bugün öğlen saatlerinde bir tesadüf eseri keşfettim. İlk dinleyişimden beri o şarkı çalıyor bilgisayarımda. Adamlar yapıyor abi. Era'ya gelince onların yaptığı müziğe ne tarz müzik denir bilmiyorum zaten elimde bir tek listedeki şarkıları var ama o da çok efsanevi bi çalışma olmuş. Progresif severler Pain of Salvation'ı bileceklerdir zaten. Undertow benim ilk dinlediğim şarkılarıydı. Dinlemeyen varsa dinlesin. Sözler falan müthiş. Massive Attack çok geç tanıştığım bir grup oldu. Ama gerçekten çok farklı ve çok kaliteli bir iş yapıyorlar. Angel en bi güzel çalışmalarından. Uçurtuyor adamı. Bu adamları da dinlemeyen kalmasın. Led Zeppelin'i anlatmama gerek yok sanırım. Esen kalın.

1 yorum:

Spicoli dedi ki...

Gruba kendi adini veren(keh keh)Ronnie James Dio`ya da burdan selam olsun.

Bir de "Babe I`m Gonna Leave You"nun unplugged bir versiyonu vardir ki olmaz böyle vokal. Plant ucurur adami. Orijinal kayitta ise Jimmy Page`in gitar performansi cok daha etkileyici. Insan arada kaliyor.

I ain`t jokin woman, i got to ramble.