15 Nisan 2009 Çarşamba

Haftanın Müzik Listesi - 30

Hillsborough by George Eisler
  • Elvis Presley - You Will Never Walk Alone
  • Travis - Selfish Jean
  • Lynyrd Skynrd - Tuesday's Gone
  • The Beatles - While My Guitar Gently Weeps
  • Placebo - Protege Moi 
You Will Never Walk Alone'un bin bir coverı var tabi, ama yabancıya gitmesin dedim Elvis'i seçtim. Tuesday's Gone'ı Metallica'dan sevenler bir de buna göz atsın. Selfish Jean'in klibi çok bombadır. E bu hafta Liverpool'dan gittik günün anısına. Haliyle The Beatles'ı da es geçecek değildik. George Harrison az ama öz çalışmış, ne müthiş şarkıdır. Protege Moi de Placebo için favorilerimdendir. Bu güne kadar yer vermemişim, hemen koydum. 

3 yorum:

sinem dedi ki...

süper liste olmuş, dönüp dönüp dinlenesi..

Spicoli dedi ki...

Teşekkür ederim. Kendim diye demiyorum güzel oldu hakkaten, hehheh.

Bahadır dedi ki...

elvis tüylerimi diken&diken ediverdi..