3 Mart 2009 Salı

Paylaşmak İstedim - 4


Bir adamin son sigarasi alinmaz. Hele habersiz. Ben evde ortamimi kurmusum. Ev bos, annemin 2 dakika huzurla icirtmeyen bakislari yok. Sert bir kahve hazirlamisim, No Quarter`in en sevdigim versiyonunu koymusum calmaya. E bu 3lüyü kimin 4lücegi belli. Hem takintilari olan bir adam olarak paketi bitiriyor olmanin verdigi ilginc hazzi da hepsinin üstüne eklemek üzereyim. Bir bakiyorum, sigara icinden alinmis, bos paket de nazire yapar gibi yerinde birakilmis. Sinirden paketi parcalayip atiyorum. Kimseden, icten ice bile, tek sigarasini dahi esirgemeyen biri olarak bugün sigarasini paylasmak istemeyen insanlari cok iyi anliyorum. Bir adamin son sigarasi alinmaz. Hele takintiliysa.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

bunun bir kademe daha acımasızı sigaranın cafe creme olmasıdır.tablet inin üzerindeki kahve fincanı resminden de anlaşılacağı üzere bu ikisi eküri haline gelmiştir.cafe creme'siz kahve fincanı bana ayrı bir hüzün verir,içimi cızlatır.tamam camel da iyidir kahveyle ama cafe creme in yeri başkadır hele blue sunun.içmemiş olanlara tavsiye olunur.
bir de ne içiyonuz yahu çocuğun son sigarasını ayıp değil mi!?

Spicoli dedi ki...

Cameldan gayet memnunum; ama bi bakalim tabi fericim ona da.

Sheed dedi ki...

oha, 7 büyük günahtan biri değil miydi hocam bu delikanlılık dininde?

ha bi de şu geldi aklıma :)

"- Kaç cigaramız kaldı?
- Sigaramız diye genel bir durum yok."

Adsız dedi ki...

nane sar nane. duman odaya sıgmaz ama, aç camı bacayı.ferah ferah gezin..

Spicoli dedi ki...

Oo sen otcu olmussun be güzelim.

voodoo girl dedi ki...

son lokması da.

Spicoli dedi ki...

Son lokmami zaten kimse alamaz, bogarim.