27 Mart 2009 Cuma

Sarıkışla'dan Mamak'a, Mamak'tan Göksun'a


Mitinge giderken ölmek...Herhalde bir siyasetçinin siyaset şehidi (!) sayılması için en gerçek yoldur.Tabi ki Allah'tan umut kesilmez.Fakat -15 derecede 32 saat kimsenin dayanabileceğini sanmıyorum. Neden bulunamadığı hakkında en başlarda (babamla konuşmadan evvel) ben de yanlış ve ilgisiz bir arama yapıldığını düşünüyordum.Ama helikopterin düştüğü yer benim de(baba tarafından) memleketim olan Göksun/Kahramanmaraş çevresi gayet dağlık ve derin vadiler içeren bir bölgedir.Ayrıca ortalama rakım da 2000 mt. civarıdır ve çok yoğun sis ve yağmur görüşü tamamen kısıtlamış durumda imiş.Ayrıca gece 2 den beri de sinyal alınamıyormuş yani eğer ilk başta alınan sinyal hatalı ise şu an çok farklı ve yanlış bir bölgede arama yapılıyor olabilir.Ben açıkçası ihmal olduğuna inanmıyorum.Sonuçta 3 bin kişiyle ve bir sürü uzman dahilinde (AKUT vs.) yapılan bir çalışmada art niyet aranması yanlış olur.Ayrıca hala art niyet arayanlara çok ek bilgi olarak AKP Kahramanmaraş Milletvekili ve TBMM başkan vekili Nevzat Pakdil'in eşi de Muhsin Yazıcıoğlu'nun kardeşidir.Yani en çok seferber olacak insan şu an en yetkili konumda.

Yazıcıoğlu ile ilgili hemen hemen bir iki hafta önce okuduğum bir anektod acı bir gülümsemeye yol açmıştı bende. Miting sırasında mikrofonun elektrik kaçırmasından dolayı hafif bir kaza atlatan Yazıcıoğlu "Beni günlerce elektriğe verdiler. Yeter artık burada da mı elektriğe vereceksiniz" diye dokundurmayla karışık tepki göstermişti.Bildiğiniz üzere 80 döneminde Abdullah Çatlı ikinci adam iken Yazıcıoğlu ülkü ocakları başkanıydı ve darbeden sonra içeri alınan ilk isimlerden biri oldu.Hakkında açılan dava devam ederken tam 7.5 yıl Mamak cezaevinde yatmış ve dava sonucunda suçsuz bulunmuştur. Son 22 Temmuz seçimlerinde memleketi olan Sivas'tan bağımsız aday olarak milletvekili seçilmesi Sivas'ta ne kadar kuvvetli bir isim olduğunu gösteriyor. Bir politikacının görüşlerinden bağımsız olarak değerlendirilebileceği ender konumlardan birinde şu an Muhsin Yazıcıoğlu. Beğenirsin beğenmezsin fakat demokrasinin farklı simalarından biriydi . Eğer yaşıyorsa Allah yardımcısı olsun.Aksi durumda hepimizin başı sağ olsun.

Hiç yorum yok: