2 Mart 2009 Pazartesi

Someone to Watch Over Me


Daha önce de yazmistim, yeni gelismeler oldugu icin tekrar yaziyorum. Ekip olarak (Sedürt haric, kafasina vurmali bi tane) Battlestar Galactica`nin hastasiyiz. Dizi son 3 bölümüne girdi ve olaylar, karmasalar, duygular, gittikce gelisen cekim kalitesi, inanilmaz müzikler falan derken iyiden iyiye mal beyanina basladi. Az önce 17. bölüm "Someone to Watch Over Me" yi izledim. Yine kendine mest etti o ayri; ama dedim ya artik iyiden iyiye senaristler mali ortaya koyuyorlar. Tabi bu kadar karmasik bir örgüyü üzerinde düsünmeden tamamiyle kavramak zor. Hal böyle olunca da ortaya Battlestar Galactica evreninde tarihin baslangicindan bugüne kadar olan zamani insan, cylon ve centurionlar icin ayri ayri aciklayan bu sema yaratilmis. Yaklasik bir yarim saat kadar inceledim yavas yavas, sindire sindire. Kafamdan dumanlar cikti ve müsadenizle senaristlere sormak istiyorum: "Allah misiniz lan?"

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu tabloyu görünce aklım ister istemez bize zamanında dağıtılmış olan sinir(cranialidir,otonomudur)şemasına gitti.'allah mısınız lan?!'tepkisine paralel olarak bendeki sinir şemasına(şema mıdır ne bok olduğu da belli değil!)tepkim'ne etmişim,başıma nası bi bela açmışım lan ben?!'şeklinde olmuştu.
açıkçası ben de bir battlestar galactica izleyicisi olmadığım için(yalnız değilsin sedat) şema üzerinden kurulan bağlantıyla konunun ekmeğini yedim spicoli olayı dağıttıysam affola