6 Mayıs 2009 Çarşamba

Karanlıkta

Arsenal - Manchester United maçı için tv karşısına geçtik heyecanla. Ama ne yalan söyleyeyim sıkıcı bir maç oldu. Belki United tayfasıyla James Joyce İrish Bar'a gidebilsem böyle konuşmazdım ama evde tek başına izlemek zevk vermedi. 8. ve 11. dakikada gelen goller maçı çook erken bitirdi. Ondan sonra formaliteden oynandı maç. United taraftarı olmama rağmen pek zevk almadım, umarım yarın da aynı senaryoyla karşılaşmayız.

Arsenal'le ilgili olarak da söyleyeceklerim var. Öncelikle Wenger'e değinmek istiyorum. Gençleri bulma konusunda profesörsün, onları oynatma ve hazırlama konusunda üstüne diyecek yok ama iş kupaları kaldırmaya gelince loser bir adamsın kusura bakma. İşi sürekli bi yere kadar getirip orda kalıyorsun yıllardır. Tabii bundaki en büyük etken genç sevdası. Ya bu sevdadan vazgeçeceksin ya da kupalardan. Aynı zamanda hem genç bir takım kurup hem kupalarda kaldırabiliyor gerçi ama o zaman da biraz para harcamak gerek. Bugün takımın ilk 11 oyuncusu sakatlığında yerine oynayacak adam 17 yaşındaki bir çıtır olursa böyle bir maçta en ufak hatasında maçı bitirir rakipler işte. 

Bugüne kadar pek çok defa bir takımın seyircilerinin stadı erkenden terkettiğini gördüm ama bugünkü sahne hayatımdaki bir rekor olabilir bu konuda. 60. dakikada Arsenal taraftarının bir kısmı stadı terkediyordu. Şampiyonlar ligine yakışmayan görüntülerdi tabi bunlar. Manchester United şampiyonlar liginde 25 maçtır yenilmeyerek bir rekor kırdı. Arsenal'i ilk kez Emirates'de yendi. Arsenal'de 24 maçtır evinde yenilmeme serisini kaybetti. Son olarak da United finali kazanırsa bu kupayı üst üste kazanan ilk takım olacak. Fletcher ne gerek vardı be koçum.

2 yorum:

feri dedi ki...

ben o maça gitmiş olan binlerce arsenal taraftarından biri olsam maç sonu bilet parasını c.ronaldo dan talep eder,türlü çingenliğe yatmaktan da çekinmezdim.bu ne arkadaş yahu.adam ekranları başındakilere,sanki şampiyonlar ligi yarı final müsabakası değil de arkadaş arasında yapılan pes turnuvasını izleyen insan muamelesi çekti.terminator her yerde terminator aq.akşam sefamızın da içine sıçtı sağolsun.

Sheed dedi ki...

vallahi james joyce da tatsızdı ismocuksün..

"ben bu maça gitmiş taraftar olsam 'maç tv'de izlenir' diye pankart açardım" minvalinde bi şeyler dedi sayın mcgee de.. orda olsan gülerdin..

dört tane 'stretford ender' cengaver ile izledik maçı.. song'un faulüne ilk dakikada "jesus fucking christ" diye tepki verdikten sonra ben devamını getiremedim.. doğan "run persie run" dedi, "bi gol atın be bari" demek isterken "one more please" dedi falan, o da çok başarılı olamadı..

ben ender.. stretford ender.. ahuhauhahah.. douglas-effect..

fletcher kötü oldu be..