31 Mayıs 2009 Pazar

Özlemişiz Bu Renkleri


Dün koymak istediğim yazıyı tembellikten erteleyince ksp benden önce davranmış. Beşiktaş'ın şampiyonluğunu kutlamış; ama hafif de bir dokundurmuş. Ben biraz farklı düşündüğüm için ayrıca yazayım dedim. Haa hepimiz böyle ayrı ayrı post yapsak halimiz nice olurdu, en pisinden Bursasporlu Svetlin var aramızda neticede. Ksp de ben de Galatasaraylıyız; ama ben duruma pek onun gibi kör şaşı tadında bakmıyorum. Belki de onun kadar futbolla ilgili olmadığımdan. Takımımın koca sezonda sadece 1 maçını stadda izledim. En fazla 3-5 maçı da naklen izlemişimdir. Yine de topu görse bomba diye karakola götürecek adam da değilim hani. Dost meclislerinde Baresi'den Eusebio'ya bir şeyler geveleyebilirim.

Her neyse konumuz ne Eusebio'nun direkleri sallayan şutları ne Baresi'nin delikanlılığı. Dün gece kornalar ötmeye başlayınca anladım Beşiktaş'ın şampiyon olduğunu. Ne asker uğurlamalarını ne de düğünüm var diye sokağı kapatıp karşılıklı göbecik atanları severim işin aslı. Orta düzeyde birkaç küfür bile ederim hatta. Oysa dün gece eve dönerken Paşa meydanındaki Beşiktaşlı gençlerin eğlencesi, tüm o neşeleri, yolu kapatıp arabaları sallamaları, siyah-beyaz diye atışmaları çok hoşuma gitti. Şaşırdım, ne Beşiktaş severim ne kutlama ama yüzümde koca bir gülümsemeyle geçtim aralarından. Keyfim yerindeydi diye belki kim bilir. Bana kalırsa hak eden de almış oldu. Hem onu bunu siktir edin de özlemişiz bu renkleri. Tebrikler Beşiktaş. Tebrikler bloggerın en ateşli Beşiktaşlısı, totemlerin kralını yaparak şampiyonlukta herhangi bir yedekten çok daha fazla payı olan VooDoo Girl. Tebrikler yağmur çamur demeden bizi yalnız bırakmayan sürekli okuyan sevgili dostumuz Feri. Tebrikler 2003 şampiyonluğunda tribünlerde derin anılar, unutulmayacak yaşanmışlıklar bırakmış sevgili dostumuz Sheed. Tebrikler özel videoları ve haberleriyle taraftarın sevgisini kazanmış içerideki adam Erbo. Tebrikler bütün sezon Beşiktaş'ın aldığı her galibiyette ''sen niye seviniyosun olm sanki Beşiktaş şampiyon olacak'' diyerek dalga geçtiğim evimin direği Bay Ö. Taraflı tarafsız herkesin takdirini kazanmış tüm Beşiktaş taraftarına tebrikler. Hepinizin yüreğinize sağlık.

6 yorum:

Svetlin dedi ki...

ben de sevindim beşiktaş'ın şampiyonluğuna, bir türbülent veya efsane geri döndü sloganları ile trabzonspor'u da hazmetmek zorunda kalabilirdik beşiktaş'ın yerine.

herşeyden öte hak eden kazandı işte, daha ne olsun.

ben de tüm beşiktaşlıları tebrik ederim, yürekten.

biz de uefa'ya gitsek süper olacaktı heh heh

erbo dedi ki...

eyw spicoli. 6 sene sonra tüm camia'ya hayırlı olsun diyelim bir kez daha bu vesileyle şampiyonluk. yeni sene ve sezonun hem blog dünyası hem de tüm spor dünyası için eskisinden daha iyi geçmesi dileğiyle...

Travis dedi ki...

ne bir heves
ne bir tutku
Beşiktaş'ım anlatılmaz bir sevgi bu
tapıyoruz,
seviyoruz
aşkından kahrolduk biz geberiyoruz ..

Tebrikler bana da:)

Sheed dedi ki...

senin yüreğine sağlık göktuğ..

yalnız 6 sene olmuş, dün onun farkındalığını yaşadım beşiktaş meydanı'nda, gözlerim doldu falan ekrana bakarken.. sonra gürkan ve şaban'dan oluşan mezdeke dans ikilisi girdi neyse ki ekranla araya.. geri döndüm :)

Spicoli dedi ki...

Tebrikler sana da Travis.

voodoo girl dedi ki...

çok teşekkür ederiz efendim :)