2 Mayıs 2009 Cumartesi

Paylaşmak İstedim-7


Geçenlerde CNBC de Gossip Girl isimli diziye rastladım.Bir 5 dk izleyince dizide benim gerçek hayatta tahayyül bile edemeyeceğim hayatlar yaşandığını farkettim. Kızın biri hakkında pis bir dedikodu yaydılar okulda ve kız artık buna daha fazla dayanamayacağını anlayınca annesine gitti ve "Bir dönem Fransa'ya gidip orada okumak istiyorum" dedi.Annesi de kızının saçını okşayıp "Elbette kızım" dedi.Sonra yavaşça yerimden kalkıp mutfakta yemek yapan annemin yanına geldim ve "Anne bir dönem Fransa'da okumak istiyorum" edim. Annem de " Elbette oğlum" diye cevap verdi. Hayat devam etti. (Fikir:Mine , Ya da yazmiym lan.Neyse hadi...)

7 yorum:

feri dedi ki...

bir dönem lise gençliği özellikle dişi kesim,bu gossip girl s.kiyle büyüyor dostlar benden söylemesi.halka açık mekanlarda bu ergen arkadaşlarla karşılaşırsanız sakin olun,metin olun.özellikle grupça dolaşan ve kol kola girmiş olanlara dikkat derim.böyle durumlar için yanınızda her zaman bir 'wing-man' bulundurunuz.zira sizi sakinleştirir ani bir sinir patlamasıyla sonradan pişman olacağınız hareketler yapmanızı önler,size kol kanat gerer.

sinem dedi ki...

ben de anneme öyle dedim şu an honoluludayım. evet.

Sheed dedi ki...

"the oc" dalgasını savuşturduk, marissa'yı öldürdük, diziyi bitirdik dualarımızla.. "gossip girl"ün akıbeti de aynı olacak allah'ın izniyle..

şakka len.. ama hikayesi daha güçlüydü o-si'nin (oha!), yine de willa holland gelecekse bu diziye her hafta izlerim.. netten de indirmem, bildiğin "dizim başlıyor" deyip odama koşarım her pazartesi evlilik çağındaki ev kızı gibi..

Spicoli dedi ki...

Olm O.C. yi izledik lan biz. O mu daha iyiydi biz mi daha kötüydük hiç bilmiorum. Söylesene lan Feri. Atıp tutuyosun şimdi.

Sheed dedi ki...

biz büyüdük ve kirlendi dünya..

feri dedi ki...

öncelikle sapla samanı birbirinden ayıralım.bu gossip girl s.ki ile oc yi(4.sezon hariç!)aynı kefeye koymam.oc ye laf söyleyen mi var olum bana çemkiriyosun(@spicoli).soruna gelince tabi ki biz de daha kötüydük ve oc de kat kat daha iyiydi.zamanında büyük bir coşkuyla izledik hatta bölüm sonraları kritik yapmışlığımız bile vardır utanmadan,arlanmadan söylüyorum.tabi lisede olmamızın da etkisi vardı muhakkak.ancak özellikle 1.sezonun bende yeri ayrıdır.tamam müzik ve film konusunda kalitemiz üni hayatı eşliğinde yükseldi bir anda adeta hepimiz birer akıllı bıdık oluverdik ama bu yine de 1.sezonu baştan bi daha oturup izlememe engel olmadı üstelik nostalji de oldu güzel oldu.her ne kadar ev arkadaşım tarafından alaycı bakış ve sözlere maruz kalsam da.

Mavi dedi ki...

Ne oc bilirm ne de marissa iki (2) bölüm gossip izledim ve hiç hoşlaşmadığım bi sınıfın şımarık çocuklarının hayatları bana acaip ilginç geldi. Yazıda da belirtildiği gibi ''anne sıkıldım beni fransa'da okula yolla'' ne demek? Hem senin nasıl bir annesin ki niye? niçin? ne zaman? nerde? gibi basic soruları bile sormazsın da hemen tamam yavrucuğum dersin? İşte beni şok eden sahne buydu. Bundan sonra diziyi izleyeyim falan dedim ama tabiki de izlemedim/izleyemedim. Neyse dizinin çok farklı bi gerçeği anlattığı ortada. Arada bi bakıp ''siz de insan mısınız bee!?'' demek şart bence.