25 Temmuz 2009 Cumartesi

Damacana Naci


Bir süre önce sıkı takipçilerimizden daywalker0007 den aldığım bir mesaj sayesinde bir habere aralıksız gülme rekoruma epey yaklaştım.(Haberin linki burada. ) Haber şöyle idi :

"Böyle sapıklık görülmedi
Asansörde boş damacanayla mastürbasyon yaparken yakalandı!

Bursa’da, bir siteye su götüren 27 yaşındaki su dağıtıcısı Naci K.’nin asansörde boş damacanayla mastürbasyon yaptığı tespit edildi."








Şimdi neresinden tutsan elinde kalacak ama ben bir kaç yere değinmek istiyorum gene de.

İlk olarak ; haberin devamında anlatıldığı üzere olay Bursa'nın Nilüfer ilçesinde 10 katlı bir apartmanın asansöründe gerçekleşmiş. Buradan "o kendini biliyor" a soruyorum : "Sizin apartman kaç katlıydı lan?"

İkincisi ; Adamın asıl olayı yanlış anlaşılmış olabilir bence. Belki de adamın fantezisi "damacana"dan ziyade "asansör" den ibarettir. Çünkü haberde okuduğumuz üzere aynı gün içerisinde 2 defa görüntülenmiş.Adam asansör fantezisini gerçekleştirmek istemiş ve en yakınındaki nesneyi buna alet etmiş olabilir. Tabi bunun ne önemi var, orasını ben de bilmiyorum.

Son olarak ; haber "Böyle sapıklık görülmedi" şeklinde verilmiş fakat buradan üzülerek belirtmek istiyorum ki : " Maalesef bu bünyeler 'Böyle Sapıklığı' daha önce gördü.

8 yorum:

Sheed dedi ki...

damacanaya bi bant çekilebilirdi, bilmiyorum..

Küçük B.B. dedi ki...

Yok bu o değil, yakalanmamış daha.

Adsız dedi ki...

Kimliğimi belli edemem. 8 katlı. Ancak yine de su içmeye çekiniyoruz. Çok zordayız.

Unknown dedi ki...

ben esas durumu yakalayının verdiği ilk tepkiyi merak ediyorum :)
şimdi herkes kendi sucusunu öyle bi durumda hayel eder oldu ne duruma sokturlar bizdi...

sedürt dedi ki...

bu sene içinde bizim eve gelen erikli marka sularda kardeşim iki defa suyun içinde yüzen beyaz bir şeyler gördüklerini akabinde de iki suyu da iade ettiklerini söyledi. su bozulmuştur içine bişey düşmüştür falan dedik ama bu haber çıktığından beri evde bir kaos, bir abondane bir baş dönmeleri hakim. ev olarak tedirginiz. devlet buna çözüm bulmalı.

ksp dedi ki...

@ Sheed

Damacana reşitmiş galiba

@ Küçük B.B

Damacana nın akıbeti hakkında kesin sonuçlara ulaşamadık. Fakat araştırmalarımız devam ediyor. Nilüfer civarında bir kaç kez daha görmüşler ama.Aman dikkat

@Kimliği belli

Hadi gene iyisiniz 2 katla kurtarmışsınız.

@daywalker

ne diyecek : "Ananızki!" deyip yetkililere koşmuştur (yetkili?)


@sedürt

senin ağzın ne der adamım. Aynı ilde yaşadığımızı hatırlatırım. Yapma böyle "SULU" şakalar...

sedürt dedi ki...

bu deli gönül söylediklerimin türlü türlü şakalar olmasını nasıl isterdi fekat değil. bundan bi kaç ay önce vuku bulmuş bu olay. pınar suya geçmiş bizimkiler suyun içinden iki defa üstüste bişeyler çıktı diye. bi aralar sudan denizanası çıktı diye bi haberler vardı ben de denizanasıdır dedimdi. ya da mantar falan bişeyler vardır onlar üremiştir dedimdi.umarım deniz anasıdır umarım mantardır, umarım bakteridir.

ksp dedi ki...

@sedürt

"kedidir kedi..."