20 Temmuz 2009 Pazartesi

Morları Giyme Vakti


Çok fazla söylenecek söz yok. Birazdan evden çıkıyorum ve inanılır gibi olmasa da Deep Purple konseri izlemeye gidiyorum. Hayatım boyunca bir daha da yapamayacağım bir şey bir mucize olmazsa ve her zaman da hatırlayacağım bir gün olacak. Konser sonrası yine bir şeyler yazarım muhtemelen, ama şimdi gitmem lazım. Beni bekle, Jesus Christ Superstar. Sahnenin önünde Gillan'ın bacaklarına yapışmış bir adam görürseniz bilin ki çıldırdım. Sometimes i feel like screaming. Hell yeah.

5 yorum:

gia dedi ki...

of negzel ya. ben gidemiyorum.

Sheed dedi ki...

yarın çalsınlar, bi 160 daha çıkar benden.. bilmiyorum katılacak mısın spicoli?

eve geldim, "highway star" diye başladım yine, "sometimes i feel like screaming" çalıyor şu anda.. sabaha kadar devam edecek heralde..

Sheed dedi ki...

ha bi de ekşi'ye falan baktım, sahne önündeki 3 kişiden biri morse'un penasını almış.. yanlış stratejiye ve kötü arkadaşlara kurban gittik galiba :(

ah ulan glover sen de iyiydin de, ah işte ah..

Spicoli dedi ki...

Katılmam mı babacım. Daha yeni kendime geldim. 2 gündür konserde eksikliğini hissettiğim nadir şeylerden olan 'Lazy'yi dinleyip dans ediyorum lan. 160 kelime mi.

Konsere akşam falan vakit bulabilirsem geniş geniş değinicem zaten.

Sheed dedi ki...

svetlin'e duyuru: pazar, arka oda, david "kızla gidilir" brown..