13 Temmuz 2009 Pazartesi

Ölüme Gidiyorsun Blogspot!


Dün blog a girdiğimde kötü bir sürprizle (evet kötü sürpriz lafını kullandım) karşılaştım. Blogspot motorları bizim blogun spam blog olabileceğini düşündükleri için kitlemişler blogu. "Resmen başımdan aşağı kaynar sular döküldü bir titreme geldi. Sonra bir anda sarsıla sarsıla ağlamaya başladım.Annem içeriden koşarak geldiğinde durumun vehametini anlatabilecek söz bulamıyordum.Dile kolay 'tam 10 aydır üzerine titrediğiniz blogunuz 20 gün içinde silinecektir ' diyor.Bunu gören annem de daha fazla dayanamadı ve kendini koyverdi" Tamam sıkıcı boyutta cıvıttım farkındayım.Evet böyle olmadı ama ayıptır be kardeşim. Dün motorlara biraz attık tuttuk diye hemen gelmiş kitlemiş adiler. Motorsunuz lan işte! Bir de "Eğer değilseniz bizim arkadaşlar bir hata yapmış olabilir şimdiden özür diliyoruz" yazmış. Kılıf da hazır!

Neyse ki kurtardık blogumuzu. Buradan blogspot yetkililerini esefle kınıyorum.yanlış yaptın blogspot! Raconu bozdun.Bu olaylar yaşanırken sedürt le yaptığımız msn konuşmasında resmen "wordpress" e geçmeyi teklif ettiğimi de belirteyim. Fakat sedürt'ün "olm wordpress ezik gibi lan" demesiyle teklifimin arkasında da çok fazla duramadım.Ama çok kızarsak "vallahi taşıram blogu haa!"

Bir de çok alakasız olarak gündemden bir haber veresim var. Nabucco'da imza günü bugün. Bu haberi de sırf şu sözü söyleyebilmek için yazdım : "Asya'dan Avrupa'ya bir kısrak başı gibi (evet kısrak) uzanan bu topraklar en sonunda acayip değerlendi." Boru değil 5 milyar dolarlık proce.(Çok kötü bir espri olacak ama aslında boru!.) Hayırlı olsun

3 yorum:

ziggytheking dedi ki...

Wordpress nasıl ezik onu anlamadım ben yalnız. Blogspot sansürlendiğinde benim abidik olan dahil birçok blog oraya taşınmış sonra geri dönmüştü.

nabucco'nun imza töreni için Avrupalılar Esenboğa'ya minicik uçaklarla gelirken ıraklıların koskoca Airbus A-310 ile gelmesi de bir başka ayrıntı. 5 milyarlık proce sonuçta!

ksp dedi ki...

@ ziggttheking
valla ben demedim bu dedi (bkz sedürt)

erbo dedi ki...

blogspot canon'dur wordpress nicon - hepimiz blogspotuz...