30 Temmuz 2009 Perşembe

Schumi Strikes Back

O bırakalı Formula 1'e falan ilgi kalmamıştı bende. Bi de üstüne Alonso iki kez şampiyon olunca iyice soğumuştum. Bayadır de izlemiyorum zaten F1'i. Bir sürü kural değişmiş, acayip adamlar yarışlar kazanıyolar falan haberim yok. Ancak çok canım sıkılırsa heyecanlı olur diye start'ı izleyip gerisini yine satıyorum.

Ama bugünden itibaren işler değişti. Schumacher Massa'nın kaza sonrası sezonu kapatması dolayısıyla geride kalan yarışlarda Ferrari için yeniden yarışacak. Bu krize giren Formula 1 sporunu bile düzlüğe çıkarabilir. Benim gibi düşünen çok sayıda insan vardır eminim ki. Massa da iyileşiyor, o yüzden rahatlıkla söyleyebilirim heralde; her işte bi hayır vardır eheh. Bir sonraki yarışa 1 aya yakın bi süre var sanırım, ısınmak için yeter efsaneye. Heyecan dorukta.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Schumiyi hiç bir zaman sevmedim, dönmesine de hiç sevinmedim. Çok tepkiliyim. Alonso için de çok üzgünüm :(
mineola

Svetlin dedi ki...

Alonso Schumi'nin bokunu yesin. Bok. Schumacher sevilmez mi?

Sheed dedi ki...

schumi'yi hiç sevememiş bi ferrari taraftarıyım.. alonso bokumu yesin..

çeşit çeşit insan var ismo, ne bu gerginlik?

sedürt dedi ki...

bi sevemedim şu formula 1'i. bizim kapının önünde yarışsalar arka mahalleden dönüp gelseler,yetmiyormuş gibi bizim apartmanın bahçesine pit'e girseler gene de 80 tur oturup izlemem valla. iyi gene siz takip ediyonuz baya schumi'yi sevenler var, sevmeyen falan da var izleniyor demek ki bu organizasyon.

ayrıca schumi'ye karşı nötr bir tutum sergileyen bir şehiriçi dolmuş taraftarı olarak şunu söyleyebilirim ki tüm formula 1 camiası bokumu yesin. hem müşteriden para alıp hem para üstü verip hem de trafikte civa gibi akan adama saygı duyarım ben. ne schumisi, ne hakinen'i ne alonso'su?

ksp dedi ki...

Yok Yok Hakkinen İiydi.Acayip öteliyordu Şumaheri falan.