28 Temmuz 2009 Salı

Haftanın Müzik Listesi - 40


Pure Reason Revolution - Deus Ex Machina

Geçenler svetlin geldi bana "olm last fm diye bişey var şarkılar falan bişeyler, güzel bi dalga gir bak seversin" dedi. Tamamen üşengeçliğimden mütevellit 15 gün sonra girdim bu olaya. Bu svetlin'in last fm'de bir sürü arkadaşı falan var nasıl yaptı bilmiyorum. Benim 2(yazıyla iki) tane sadece. Üzülüyor insan tabi. Neyse "sedurt" kullanıcı adım, varsanız orlarda ekleyin falan yalnızlık zor zanaat zira. Sonuç olarak gene de last fm totalde güzel bir şey gibi geldi. İşte bu listemdeki "Deus Ex Machina" adlı şarkıyı oradan keşfettim. Ritmleri sözleri falan iyi. Progresif severler bi baksın.
Anathema'ya gelince bir dönem Anathema'yı çok yoğun dinlemiş sonra ansızın soğuyup yetmiyormuş gibi sağda solda mizah malzemesi yapıp ekmek yemeye çalışmışımdır. Ama bu "Pressure" şarkısını hiç dinlememiştim. Baya beğendimi söyleyebilirim. Adam "I don't care where you go, you won't get away from me" demiş bir kere daha ne desin.
Haydi Gel İçelim süper şarkı dostlarım. Her ne kadar burada böyle progresif takılan entel kuntel görünümlü bir adam imajı çizmiş gibi olsam da yerli piyasayı takip ederim, severim, dinlerim.
Carnival of Rust hem kendisi hem de klibi muhteşem bir şarkı. Tim Burton'ın elinden çıkmış gibi adeta klip.
En sevdiğimi en sona sakladım. Bombay Vindaloo 1996 yılında "Live At Marquee" kaydında bulunan bir Petrucci doğaçlaması. Alır götürür insanı.

2 yorum:

Sheed dedi ki...

sedürt'ün yazıyla iki arkadaşından biri olmaktan şeref duyarım..

sana önerdiğim deus ex machina şarkıları açmayabilir seni belki, ama italyanca-prog rock çok iyi bi ikili lan, soliste aşık olmamak elde değil 3-4 parçadan sonra..

"il testamento dell'uomo saggio" önerdim şimdi vazgeçip..

The Mechanic dedi ki...

Prog Metal diyorsak Queensryche felan bi kenara Angra'nın Holy Land albümünü elim titremeden öneririm...