16 Temmuz 2009 Perşembe

Tatilimi Nasıl Geçiriyorum veya Gurbet Kadını


Bir insan tatilinin boş geçtiğini ne zaman farkeder? Dün evimde oturmuş daha doğrusu yayılmış bir şekilde tatilin keyfini çıkarıyordum. O ana kadar yorucu geçen bir yılın stresini attığımı falan düşünerek hep kendimi avutmuştum.Tatilim boş geçmiyordu ,dinleniyordum. Fakat o esnada açık olan TV de "Gurbet Kadını " isimli dizinin Cine 5 te yayınlanan eski bölümlerinden birini tam 15 dakikadır izlediğimi farketmem bana adeta titre ve kendine gel mesajı oldu.Gerçekten tatil bu olamazdı.Öğlen kalkıp nette 2 tur attıktan sonra CM 01-02 oynamak (Evet hala 01-02) ardından da tv nin başında akşam olmasını ve yemek yemeyi beklemek...Ağlamaklı bir şekilde panikle kapattım TV yi. Acilen bir yerlere gitmeyi düşünmeli ve gezmeye başlamalıyım.Yoksa Gurbet Kadını ,Emret Komutanım derken Bez Bebek le bitiricez tatili.Yer mekan önerisi olan paylaşsın bi zahmet. Sevgilerimle...

7 yorum:

Spicoli dedi ki...

Cehennemdeyim, beklerim.

ksp dedi ki...

@spicoli

çok sıcaktır şimdi orası. Bana biraz yayla havası lazım..

Adsız dedi ki...

Can sıkıntısı, dünyaya tembellikle birlikte gelmiştir. LA BRUYERE

Küçük B.B. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Küçük B.B. dedi ki...

' çok sıcaktır şimdi orası. Bana biraz yayla havası lazım.. '

@ksp

trabzondayım. yaylaya beklerim.

abrienda dedi ki...

kelebekler vadisi

ksp dedi ki...

Öneriler için saolun.Trabzon çok uzak olur şimdi.Ama kelebekler vadisi ilgimi çekmedi diil.