14 Temmuz 2009 Salı

Haftanın Müzik Listesi - 39

Bu haftayıki listeyi hazırlarken blogumuzun da takipçilerinden Hazal'dan bi hayli yardım aldım. Kendisine bir kez de burdan teşekkür ediyorum, listeyi o yaptı desek yanlış olmaz heheh. Enya tam bizim sedürt'ün seveceği türden bi parça, Hazal'ın tavsiyesi. Bizim listeye direk kafadan girmek kolay değil ama hak etti. Fearless da Pink Floyd'un keşfedilmemiş eserlerinden biri, Julia Dream gibi. Bob Dylan şarkısı da Watchmen'de dilime dolanmıştı, taa ne zaman. Bu ara aklıma geldi yine. Son iki parça da Hazal'dan. Sebastian Tellier yeni favorim oldu, biraz geç kalmış olmakla birlikte. Klibi muazzam ve şarkının bir de uzun versiyonu var, onu da dinleyin.

3 yorum:

abrienda dedi ki...

ooov asıl ben teşekkür ederim*

Sheed dedi ki...

sedat'a "stop swimming"i yakıştırdım daha çok.. adam progresif adam :)

Deniz Karaca dedi ki...

you'll never walk alone