20 Ekim 2008 Pazartesi

Aç Adam


Kimileri der hep, insani en iyi su zamaninda bu zamaninda tanirsin diye. Ben adami acken tanirim. Tolere esigi düser. Süper ego ve ego ortadan kalkar, id yani ilkel benlik devreye girer. Kisacasi aklina gelen herseyi cekinmeden, baskilamadan ortaya döker adam. Neyse Allah kimseyi aclikla imtihan etmesin, ben cok agresiflesirim mesela. Bugün evde otururken acikinca, Bay Ç. de sinirlenince cekilmeyecegimi bildigi icin, sagolsun üsenmedi ilgimi cekecek birseyler hazirladi. Kiyak ismis, paylasayim dedim. Komple evde kalan malzemeleri kullandi. Sosis varmis dolapta biraz, salam falan. Az bisey de kasar kalmis, bir de dolapta salata yapimindan kalan konserve misir vardi. Izmir kumruyu aratmadi. Tabi bir de patates. Dogradi onlari bi temiz ince ince, kizartti. Patatesleri de ekledi. Ben böyle lezzet görmedim. Muhakkak deneyin. Sinir stres kalmadi. Eline saglik evimin diregi.

Hiç yorum yok: