2 Ekim 2008 Perşembe

Sticky & Sweet




Su siralar Sticky & Sweet turnesinde Madonna. Turne kapsaminda Avrupa`da bircok kente ugradi. Berlin, Roma, Paris, Atina ve Londra bunlardan birkaci. Avrupa`daki son konserini 27 Eylül`de Atina`da verdi. Bekledik bir ihtimal bu topraklara da ugrar belki diye, yine olmadi malesef. Beni üzen tarafi ise kadir kiymet bilmez Fransizlarin Stade de France`i doldurmamis oldugu haberleri. 

8. büyük turnesi bu Madonna`nin ve su anda Amerika kitasinda devam ediyor. Biletler de ne kadar tuzlu gibi görünse de - Londra`da en ucuzu 150 pound, Paris`te 100 euro - karsiliginda hayatinda daha önce yasamadigin ve bundan sonra da yasayamayacagin bir deneyim vaad ettigini düsününce göz ardi edilebilir bir rakam bence. Sticky & Sweet icin Madonna`nin seyirciyi en cok costuran turnesi falan diyorlar. Henüz dvdsi de cikmadigi icin izleyemedim; ama Confession Tour kapsaminda 2006`da Londra`da verdigi konserden daha iyi bir sov olabilecegini pek aklim almiyor acikcasi. Inanilmaz bir görsel sov, müthis danslar, benzersizdi gercekten.

Artik gelse buralara da, biz de bu tecrübeyi yasayabilsek, biz de bu sovdan bir kere nasibimizi alabilsek, yoksa ille vize mize ugrastiracaklar. Bilmiyorum neden getirmiyorlar organizatörler Türkiye`ye. Cok mu zordu yani Atina`ya kadar gelmis bir kadini Istanbul`a da getirmek 1 gece icin de olsa. Acaba diyorum, dolduramaz miyiz 50.000 kisilik bir stadi. Bu mudur sebebi. Bir sonraki turnede de gelmezse, 10. da en yakin yerde tek gecelik de olsa gidip izlemek sart oldu. 

Cünkü bunun yerini tutabilecek bir tecrübe yok hayatta, yok inanmiyorum.

Hiç yorum yok: