6 Ekim 2008 Pazartesi

Şeytan da Bizden Çıktı



Bu aralar televizyon elestirisini köklemisiz gibi olacak farkindayim; ama kücük bir cikarim yapmak icin yazicam. Malum Fenerbahce maci sonrasi, ntv`de 90 Dakika`yi izliyorum. Ridvan Dilmen, Fenerbahce`nin cok fazla savunma oyuncusuyla oynadigini, savunma oyunculariyla hücum yapmanin mümkün olmadigini; oysa yetenekli hücum oyuncusuna, savunma söyle yapilir böyle yapilir diye ögretilebilecegini anlatiyordu anektodlar falan vererek. Herhangi bir görüs bu tabi. Aklima ise direk Euro 2008 finalleri geldi. Yanlis olmasin; ya Hirvatistan ya da Cek Cumhuriyeti macindan sonraydi, sevgili Dilmen ntv`ye konusuyordu yine. Fatih Hoca`nin kendisine kizmamasi gerektigini, dogruyu yaptiginda kendisinin hakkini verdigini; ama bizim takimin hücum takimi oldugunu ve hücum takimiyla savunma yapilamayacagini, Portekiz macinda bu seyi denemeye kalktigimizda apisip kaldigimizi yine anektodlarla izah ediyordu ntv sunucusuna.

Örtüsmedigi asikar tabi. Elestirmis olmak icin elestirmiyorum asla. Aslina bakarsaniz Ridvan Dilmen`i yorumcu olarak da gayet basarili buluyorum. Sicak ve akici anlatimi olsun, dile ayni isi yapan insanlardan cok daha hakim olusu olsun, tarafsiz durabilmesi olsun ve en önemlisi dogru seyler anlattigini düsünmemden ötürü gayet basarili buluyorum. Söylemek istedigimse sadece; herhangi bir durum olustugunda bu konuda ortada somut veriler yokken, yok yere, özgün görünmek adina havada kalabilen tespitler yaptigimiz. Herkesin yer yer yaptigi bir hata bu, tipki su cümleyle benim yapmis oldugum gibi.

Hiç yorum yok: