23 Kasım 2008 Pazar

Baltaları Hazırlayın


Yazıların giriş kısmını bi türlü becerememişimdir zaten, yine uzun uzun düşündüm acaba nasıl girsem konuya diye ama gene de bulamadım. Uzatmadan direk konuya dalış yapıyorum o yüzden 6 Aralık'ta memleketimize konser yılının son bombası olarak İsveç'in gururu Amon Amarth geliyor. Biletler de gayet uygun, normal giriş 34 ytl, sahne önü 56 ytl. Zaten Amon Amarth'ı bilenler, sevenler çoktan bilet için bütçe ayırmışlardır da bu tarz müzik sevip de haberi olmayanlar varsa diye belirtmek istedim ben de.

Son albümleri Twilight of the Thunder God'ın tanıtım konseri şeklinde olacak muhtemelen konser. Fakat eski albümlerinden de parçalara çalacaklardır mutlaka, zaten Pursuit of Vikings olmadan olmaz. Son albüm demişken With Oden on Our Side'un üstüne daha ne yapacaklar derken, adamlar yine döktürmüş. Hala aynı gazı alabiliyorsunuz şarkıları dinlerken, şarkı sözlerine baktığınızda Viking'leri merak ediyorsunuz, elinize baltayı alıp dağa bayıra sefere koşasınız geliyor, gelmesi lazım yani, gelmiyorsa gitmeyin konsere.

Son olarak da konsere gidecek olanlara ufak tavsiyeler verelim; imkanınız varsa saç uzatın, kalın giyinin, kışın o soğuğunda Parkorman'da üşütmeyin, birazcık da Viking mitolojisine göz atın.

Hiç yorum yok: