4 Ocak 2009 Pazar

Haftanın Müzik Listesi - 17


  • The Doors - The End
  • Keane - Everybody's Changing
  • Coldplay - What If
  • Deep Purple - Lazy
  • Nina Simone - Sinnerman
Bu haftaki listeyi icinde etkileyici klavye partisyonlari bulunan sarkilardan olusturdum. Ray Manzarek ve Jon Lord`u ustalara saygi kusagi dahilinde aldim listeye.  Keane`in gitar olmadan, sadece piyanoya güvenerek piyasaya cikmasi önemli. Chris Martin belki cok önemli bir piyano müzisyeni degil; ama Coldplay sarkilarinda muhakkak yer vermeye calisiyor piyanoya. Klavyenin müzik icindeki yerini seven biri olarak bir nevi kendi capimda tesekkür tadinda oldu o da. Sinnerman`da ise piyanoyu calan kim bilmiyorum acikcasi; ama uzun süre ard arda bu sarkiyi dinleyecek kisinin kesinlikle kafayi yiyecegini düsünüyorum. Sarki dingin mi yoksa hareketli mi bir türlü cözemedim; piyanonun rahatsiz edici  bir israri söz konusu sarkida. Israrli parmaklarla her insani hareket etttirmek mümkün sanirim. 

Söylemeden gecemem, The End`i dinlemeden ölen insana cok üzülürüm iste. Jim Morrison baskaymis be arkadas.

This is the end 
Beautiful friend
This is the end
My only friend, the end.

Hiç yorum yok: