11 Ocak 2009 Pazar

Haftanın Müzik Listesi - 18


  • Amy Macdonald - Poison Prince
  • The Last Shadow Puppets - Black Plant
  • Queen - Innuendo
  • Rush - Tears
  • Brazzaville - The Clouds in Camarillo
     by Svetlin&Spicoli

Amy Macdonald'ı daha önce dinlememiş olan varsa hemen albümü indirme garantisi veriyorum dinlediği gibi. Aynı garantiyi The Last Shadow Puppets'a da veriyorum bilmeyenler için. Queen'i de bu aralar durmadan dinleyip duruyorum, neden bilmiyorum. Innuendo da onlardan gelsin. Rush'tan  çok bahsetmeye gerek yok, büyük grup güzel şarkı. Brazzaville de tersninja'nın yarışmayla konsere gönderdiği grupmuş. Biz dinledik beğendik, siz de bir deneyin.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

biraz geç oldu yorum ama brazzaville le geç tanışmama veriniz efem.the clouds in camarillo beni benden aldı içime başka başka ruh halleri serpti(ne demekse)desem yeridir.albüm de baya güzel hele bir de up all night var ki breh breh breh