18 Ocak 2009 Pazar

Sometimes a Great Notion


Hastasi oldugumuz dizi Battlestar Galactica 4. sezonuna uzun bir ara vermisti. Nihayet döndü. Az önce 11. bölümü, Sometimes a Great Notion`i izledim. Yine cok iyiydi. Müzikler her zamanki gibi enfes, hikaye kaldigi yerden tokatlamaya devam ediyor. Bölüm genel olarak özenilerek cekilmis. Yönetmenlik falan, yani kisaca toptan; bir dizi olmak icin fazla iyi bir bölümdü. Zaten dizinin digerleriyle arasinda bariz bir fark var. Yaziyi blogun tepesinde de acildigi günden beri salina salina dalgalanan o muazzam sözle bitireyim: "This has all happened before and it will happen again."

4 yorum:

sedürt dedi ki...

battlestar galactica'yı hiç izlemedim. lakin şu koyduğun resim bana da vinci'nin "the last supper" tablosunu hatırlatmadı değil hani. neredeyse direk simetriği lan. ahanda link hatta

http://www.cicsworld.org/blogs/jngant/909-Last-Supper-Large.jpg

gönderme mi vardır nedir. isa gibi bişi mi lan o kadın?

Spicoli dedi ki...

Valla dini gönderme ve motifler baya yer tutuo dizide. Dedigin gibi The Last Supper`a gönderme büyük ihtimalle bu fotograf. Tanri`nin yolladigi koruyucu melegim falan diodu bi ara Number Six. Zaten son sezonla islerin geldigi yer falan cok düsündürücü, her seyi her yere baglayabilirsin.

Battlestar Galactica Rules.

ksp dedi ki...

zaten foto "Battlestar Galactica*LAst Supper" olarak geçiyor sağda solda.Diziyi izleyince de foto daha mantıklı geliyor.
Demek döndü ha.Hadi bakalım hayırlısı.Çok kararsızım çekirdek yiyen çocuk gibi soyup biriktirip mi yesem ? Yok ya dayanamam herhalde.Bekle beni BSG...

sedürt dedi ki...

"zaten foto "Battlestar Galactica*LAst Supper" olarak geçiyor sağda solda"

hay anasını süper bi tespit yaptım bu işten süper ekmek yirim diye sevindiydim ben de. yazık oldu