14 Ocak 2009 Çarşamba

"Sometimes I Feel Like Screaming"


Müthis gecen 2008  konser sezonundan sonra 2009 yazi icin heyecan veren bir Led Zeppelin söylentisi olmustu birkac ay önce. Onun yerini doldurabilecek belki de yegane grup geliyor Istanbul`a. Hard rockin efsane grubu Deep Purple. Bakmayin cümleleri ciddiyet icinde kurduguma, ilk gördügümde heyecandan titredim, evde bir bayram havasi esti. Insanlar birbirini öpüyor falan. Daha birkac ay önce Bay Ç. " olm 80`lerde yasicaktik. Deep Purple konserine falan gitcektik, ne sansli adamlarmis o devrin adamlari diyordu." Ben de birkac küfürle birlikte onayliyordum onu. Simdi ise bir Deep Purple konserinin sanina serefine Lazy`yi dinlerken bu yaziyi yaziyorum. Belki Jon Lord`suz, Blackmore`suz; ama Deep Purple iste. Diger gruplar isimler degisince o ruhu hic kaybetmedi onlar. Bundan 4 yil önce Istanbul`a geldiler evet, o dönem sansli insanlar kervanina katilamadik. Bu sefer kacmaz, 2 elimiz kanda olsa kacmaz. Zaten bu topraklarda Deep Purple dinlemek icin son sans bu, bir mucize olmadigi takdirde. Birkac telefon görüsmesi yaptim. Büyük üstad, Türkiye`nin önde gelen Deep Purple severlerinden Sir Ilhan Ö.`ye haber ucurdum. Kalabalik sayilabilecek bir grupla orda olmak ümidiyle. Öncesinde kampa girmesiyle falan. 

Hiç yorum yok: