29 Eylül 2008 Pazartesi

Batmayaniye


Bu kadar rezalet bir reklam gördügümü pek hatirlamiyorum. Ülker`in reklamlari dahi bundan birkac gömlek üstündür. O derece kötü ki, her görüsümde sinirlerimi tekrar tekrar alt üst ediyor. Kelime esprileri zaten normal kosullarda hos durmuyor da, bu kadar kisa süreli bir reklamda, durmaksizin, ard arda 6 kez yapilir mi?

Videoyu baya aramama ragmen bulamadim internette; ama sanirim herkes hangi reklamdan bahsettigimi anlamistir. Dogru düzgün tv izlememe ragmen ben bile defalarca gördüm. Su batmayaniye reklami.

Esas anlayamadigim nokta ise su:

Reklamcilik diye bir meslek var piyasada. Bildigim kadariyla da sistem, reklamcinin aldigi is üzerine projeler üretmesiyle isliyor. Eh be birader, sen bu isten baya baya gecimini sagliyorsun, para kazaniyorsun, olacak is degil yani. Yaraticilik bu kadar zor mu?

Ben bu Days in Colors`in yetkili yöneticisi olsam, bu reklam projesiyle karsima cikan ajansla tüm iliskimi keser, bir cift de laf ederdim üstüne. Herseyden önce bana böyle basit ve nahos bir projeyle gelmesini, kendime ve ürünüme saygisizlik olarak algilarim. Hadi bunu yapmadin sen, en azindan bu projeye onay verme, bu derece kötü bir reklam yayinlanmasin. Days in Colors`in yetkilileri reklami begenmis olacaklar ki gayet de yayinda su siralarda reklam. Gercekten sasirtici.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

hakkaten çok uzun zamandır bu kadar itici bir reklam izlememiştim. bu adamlar bu işten ekmek yiyorsa bana da baya iş çıkar gibi geldi bu sektörden açıkcası

bi de şenpiliç reklamları var onlar da çok üzüyor beni. hani başkaları adına utanır ya insan bazen. utanıyorum o reklamda oynayanlar adına. bana neyse

sedat

Adsız dedi ki...

evet yaa,ne iğrenç bi reklamdır o.farketmemek imkansız,ama öyle yada böyle adamlar yinede bize burda yorum yaptırıyolar.reklamın iyisi kötüsü olmaz dedikleri böyle bişi sanırım.

zeynep

Adsız dedi ki...

Euro D,EuroStar,ATV avrupa kanallarinda gosterilen reklamlari bir gorun derim, hele bir GE MoneyBank reklami var ki evlere senlik "kahveniz? sekerli olsunnn" .

mervee dedi ki...

valla reklamın senaryosu hakkında ne söyleseniz haklısınız...Ama orda oynayan kız acayip derecede hoşuma gitti...Ayrı bi güzellik,keşfedilmemiş yeni bi yüz bence...

Adsız dedi ki...

Reklam iğrenç. Oynayan arkadaş adına çok üzülüyorum. Kim bilir ne kadar üzülmüştür.