11 Eylül 2008 Perşembe

Vira Bismillah

















* Vincent Van Gogh



Devasa bir denizde birkaç damla olacak belki bu yapacağımız iş ; fakat eminim ki söyleyecek söylenmemiş şeylerimiz var.

Konu sınırlamamızın olacağını sanmıyorum pek. Güncelden tutun da, efsanelere , bazen belki de 50 yıllık bir şarkıyı hatırlamaya , bazense basit bir hisse kadar yelpazeyi geniş tutmak amacımız ilk etapta.

Spor , sanat , fikir... Birçok etiket olacaktır blogda. Zamanla sanıyorum herşey iyice yerli yerine oturur.

Demir aldık, vira bismillah...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bloğu yakın arkadaşlarım yapıyor diye yalakalaık yaptığım sanılmasın bence blog baya sağlam olmuş gençler böle devam.zira beni bilen bilir dönemin forum sitesini de sonuçta bizimkiler yaptı zamanında ama bi yorumu esirgedim onlardan.oysa ki bu forum olmuş baba ya yalnız forumu biraz geç keşfettim herhal yorum yazmaktan ders çalışamıyom baya bi konu birikmiş ve konuların çoğu da beni gafil avladı yahu bi şey yazmadan geçmedim.tekrardan tebrikler gençler biraz geç oldu ama idare edin artık