28 Eylül 2008 Pazar

Bayram Çikolatası


Bayram icin cikolata alayim dedim. Ülker stand kurmus markete, basina da gecirmisler genc bir kizi. Bütün bayramlik cikolata tayfasi da orada toplanmis. Manzaraya iyiden iyiye Ülker hakim yani. Ferrero var mi diye sordum. O kadar cok ürün vardi ki, onlarin arasindan birini istemeyip de Ferrero sormami bayagi yadirgadi kiz, yüzünden belliydi. Kücük bir kutu gösterdi, Rocher`di. Birkac tane koymuslar standa, benim gibi isteyenler olur belki diye herhalde.

Kiz hemen oradan Ülker`in Ferrero Rocher icin yaptigi imitasyon olan Ülker King Topu cikardi. Bunu denediniz mi hic dedi. "Ah be güzelim" dedim icimden. Rocher`i aldim. Dikkatimi ceken nokta ise Ferrero Rocher ile Ülker King Top`un arasinda fiyat farkinin hemen hemen olmamasiydi. Birkac adet fazla var kutusunda sanirim Ülker`in; ama Ferrero bu yahu.  Birseyin taklidiyle orijinali ayni fiyata olur mu? Görsen bir de  Ülker girla gidiyor.

Böyle böyle Ferrero`dan mahrum kaliyoruz iste diye düsündüm. Satilmayinca getirmiyor tabi adam. Iyi ki Nutella tutundu piyasada da, yeri saglam. En azindan ona her türlü ulasabiliyoruz.

Hiç yorum yok: