6 Aralık 2008 Cumartesi

Bizim Dürümcü


Bu seferki tavsiyem mekanim gecen seferkinden biraz farkli. Daha salas ve basit bir mekan. Bir arkadasim hemen karsisindaki apartmanda oturuyordu Bizim Dürümcü`nün. Bir final dönemi öglen aksam 2 postaya baglamistik hatta. Bircok yerde dürüm yedim yalniz buradaki dürümler biraz daha farkli digerlerinden. Cünkü usta kebabin bir kismini lavasinin icindeyken pisiriyor anladigim kadariyla, bu da ayri bir lezzet katiyor anlamadigim bir sekilde. Ayrica oldukca doyurucu. Nerden baksaniz ceyrek öküzü tek basina bir oturusta yiyebilecek olan ben 2 dürümden öteye hic gecemedim. Hatta 2 taneyi ancak cok ac oldugum zamanlarda yiyebildim. Dürüm sevmeyen de bircok insani götürdüm ve begenmeden cikani hatirlamiyorum. Dedigim gibi biraz salas, otantizmi de dayamislar duvar halisi falan, cevre otellerde kalan turistleri hamuduyla götürüyorlar. Yolu düsenler mekani, Findikzade`deki otobüs duraginin hemen arkasindaki, adini yanlis hatirlamiyorsam North Island Hotel`in arasindan girince 30 metre asagida sagda bulabilir. Istediginiz takdirde her türlü sofrayi da kuruyorlar. Raki, bira ne isterseniz de getiriyorlar. Fiyatlari da muadillerine oranla müthis uygun. Siz de yolunuz düserse sektirmeyin derim.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

dürüm sevmeyen biriydim..
bana oldukça kuru gelirdi..
lavaşın içinde et..
mantıksız gelırdi..
ama artık Bizim Dürüm var..
iyi ki varsın Bizim Dürüm..

bay Ö..

Spicoli dedi ki...

Vaay, Bay Ö. Reloaded

Sheed dedi ki...

eski color otel'den bahsediyorsun galiba, şimdi de ramada old city gibi bi şey oldu adı onun.. bi de north shield pub açıldı oraya da "north island" çağrışımı da oradan galiba ;)

ailem çapa'da oturuyor da sosyal hayatımın bi parçası olamadı o taraflar buna rağmen.. tez zamanda gidip bizim dürümcü'yü ziyaret etmeli o zaman..

ne çıksa bu ara sokaklardan çıkıyor zaten.. sultanahmet'te mükemmel bi "karadeniz pide salonu" var mesela, ama sorun şu ki o civarda onlarca "karadeniz pide salonu" var.. hatta iki tanesi karşılıklı.. o yüzden ayırt etmek zor oluyor.. ama yolu düşen olur da, o mekanı ayırt edebilirse beyti söylesin.. orgazmik bi şey..

Spicoli dedi ki...

Evet evet, North Shield Pub. Bu arada yolu düsüp de ayirt edebilen olursa demissin ama hic tüyo vermemissin. Deneme yanilma hesabi söylicez desene.

Sheed dedi ki...

valla oraları ne kadar bildiğine de bağlı ama anlatmak cidden zor.. o beytiyi yemek istiyosan birlikte gideceğiz, başka yolu yok ;)

Sheed dedi ki...

ha bi de turist tarifesi gibi bi sürprizle karşılaşmaman için bana ihtiyacın olabilir :P

Spicoli dedi ki...

haha, hay hay gidelim. Bir iki turist sanilmisligim var oralarda zaten. Ismail`in de geldigi birgün gideriz, tam kivaminda olur.