28 Aralık 2008 Pazar

Haftanın Müzik Listesi - 16


  • Erkan Oğur & Yavuz Çetin - Dünya
  • Joe Satriani - Forgotten (part II)
  • Sentenced - Mourn
  • Pink Floyd - Cluster One
  • Empyrium - Wehmut
Bu hafta sizlere tamamı enstrümental aynı zamanda inanılmaz vurucu parçalardan oluşan bir liste hazırladım. Erkan Oğur & Yavuz Çetin ortak yapımı Dünya bana kalırsa Türk müzik tarihinin en iyi enstrümental çalışmasıdır. Joe Satriani'nin Forgotten'ı ise kelimenin tam anlamıyla gitarın dile geldiği hatta ağladığı bir şarkıdır. Bir keresinde Satriani'ye bu şarkıyı neden konserlerde çalmadığını sorduklarında "konserlerde bu şarkıyı çaldığımızda insanlar bambaşka bir moda giriyor, tekrar konser havasına sokabilmemiz için en az 6-7 şarkı çalmamız gerekiyor" demiştir. Öyle bir şarkı gerçekten. Her neyse diğer şarkıları da anlatırdım da çok uzun olacak şimdi ama onlar da inanılmaz şarkılar gerçekten. Tüm listenin sizi uçuracağının garantisini verebilirim. Biranızı açın yanına sigarayı yakın sonra da notalara bırakın kendinizi. 

1 yorum:

Spicoli dedi ki...

Sedat`in Marooned tercihine, daha önce listelerden birinde kullanmis olmamdan ötürü, giyabinda salca olup yerine Cluster One`i ekledim. Ondan da ben bahsedeyim hafif. The Division Bell`in santroforu High Hopes ise, forvet arkasindakiler de Marooned ile Cluster One`dir. Birbirlerini aratmazlar. Marooned ucurur, Cluster One ulastiginiz en yüksek noktada, sizi orda tutar. Wright klavyenin tuslarina yavas tane tane dokunur. Hele 3. dakikanin ortalarindan sonra gitarla klavye dans eder zaten. Müthistir.