2 Aralık 2008 Salı

Kim Akıllı Kim Deli


1 ay kadar önce not düsmüstüm buraya Burn After Reading`i. Nitekim vakti geldi, gittik gördük. Her ne kadar blogun müdavimlerinde Feri pek begenmemis olsa da acikcasi benim tam da bekledigim gibi cikti film. Epey eglenceli. Filmin daha ilk sahnesinde bütün salonda müthis bir sessizlik hakimken John Malkovich`i görünce daha basladim kikirdamaya zaten. Arkadasimdan bir dirsek yiyince kendime geldim hemen. Her neyse filmi genel anlamda begendim. Diger Coen Kardesler filmleriyle daha iyidir daha kötüdür diye karsilastirmiyorum; ama filmi izlerken tam Coen filmi diyor insan. Diyaloglar olsun, karakterler olsun, hatta isimler olsun cizgiden hic cikilmamis. Oyunculuklar demisken, epey begendim. Özellikle oyunculugunun her zaman abartildigini düsündügüm Clooney beni mahcup etti, gayet iyiydi. Tilda Swinton`da bir aksan var zaten, basli basina eglence. Frances McDormand`i öyle cok begenmiyorum zaten, normaldi. Brad Pitt bazi yerlerde kopariyor adami. Malkovich zaten her zaman bomba. Kisacasi ciktigimda bekledigime degmis dedim. Su siralar izlemek icin gayet yerinde bir secim olur.

5 yorum:

voodoo girl dedi ki...

tüm yazıya, özellikle de "filmi izlerken tam Coen filmi diyor insan" yorumuna katılıyorum aynı şeyleri düşünmüşüz filmle ilgili :)

Spicoli dedi ki...

Aklın yolu birdir dicem, feri alınacak:)

Adsız dedi ki...

coen lere şöyle kötü böyle kötü diye atıp tuttuk ama duyduklarıma göre big lebowski şahaneymiş.yani yakın zamanda bir tükürdüğünü yalama olayının baş kahramanı olabilirim.

Spicoli dedi ki...

Fericim yola geliyosun hafiften:)Bu smiley olayini da bir kendime yakistiramadim arkadas. Yavsak gibi hissediyorum kendimi.

Adsız dedi ki...

yavşak biraz sert bir ifade olur ancak hani yavaştan azaltsan fena olmaz çavuş.bu arada burn after reading,fargo,no country for old men ile ilgili düşüncelerimde bi değişiklik yok ama big lebowski için bir istisnai durum olabilir zira film zevkimizin aşağı yukarı aynı olduğu bir arkadaş hayatında izlediği en iyi 10 filmden biri olduğunu iddaa etti.beklemedeyim manisa da ilk işim onu izlemek olucak.