14 Aralık 2008 Pazar

Melo


Carmelo Anthony hafta içinde Denver Nuggets'ın Milwaukee Bucks'ı 116-105 yendiği gece bir çeyrekte 33 sayı kaydederek Nba'de bir çeyrekte en çok sayı atma rekoruna ortak oldu. Rekorun tek sahibi 9 Nisan 1978'deki performansıyla Spurs'lu George 'Iceman' Gervin'di.

Carmelo maçın 3. periyodunu 12-15 saha içi isabeti ile 33 sayıyla tamamladı, maçı da 45 sayıyla. Bana garip gelen Kobe'nin 81 sayı attığı maçın ikinci yarısında 55 sayı atmasına rağmen bu rekoru kıramamış olması. Melo'yu tebrik ederim ama şunu da söylemeden geçemicem her rekoru olduğu gibi Lebron bunu da kıracaktır nasılsa, kusura bakma Melo.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

melo saçları örmeyi bıraktığından beri çok başarılı maçlar çıkarıyor.hani derler ya 'saçları kestirdi adama benzedi'diye biraz o hesap.saha içindeki duruşu değişti sanki eski şımarıklığı kalmamış gibi geliyor bana.sadece sayı atma anlamında değil asist ve reboundda da oldukça iyi rakamlar yakalıyor.billups ın gelmesi baya yaramış melo ya.rekor için de helal olsun diyorum,azman dediğimiz lebron için bile kırılması zor bir rekor bunu da belirteyim.

Adsız dedi ki...

lebronla kıyas yapmak melo yahaksızlık...... jordanın bile es geçtiği bir rekor olduğunu düşünürsek baya büyük bir iş başarmış melo.

Svetlin dedi ki...

lebron ve melo'yu kıyaslamadım orda, hoş kıyaslancak bişey de yok bana göre. ama lebron bu rekoru da kırabilir gerekirse. bu sene farkı erkenden açıp dinlendiği için eskisi kadar süre almıyo yoksa çok da zorlanacağını sanmıyorum lebron'un.

Spicoli dedi ki...

Bana garip gelen ise Wilt the Stilt`in bu rekoru basibos birakmis olmasi.